AALST – GJ & Partners heeft een grondige make-over gekregen. Voortaan gaat het bedrijf uit Aalst door het leven als SalesUp. De vernieuwingsoperatie luidt ook beter gestructureerde diensten en een modernere manier van verkopen in.

“Onze vorige bedrijfsnaam GJ & Partners werd te vaak fout begrepen en geschreven door onze klanten”, legt Stig Van Hauwermeiren, managing director van SalesUp, uit. “Daarom kiezen we nu voor een duidelijke naam die voor zich spreekt. SalesUp zegt meteen wat we doen: we laten de sales van bedrijven omhoog gaan.”

SalesUp zal met telemarketing, sales detachering, salestraining en salesconsultancy nog steeds dezelfde diensten aanbieden als GJ & Partners. Aan het lijstje wordt wel nog marketing toegevoegd. “Sales en marketing zijn zeer nauw met elkaar verbonden. Om die reden bieden we nu ook online en offline marketing aan. We creëren huisstijlen, ontwerpen drukwerk, nemen foto’s, maken video’s, verzorgen sociale media, SEO en SEA, en bouwen en optimaliseren websites.”

Moderne verkoop

SalesUp kiest ook resoluut voor een moderne manier van verkopen, waarbij met een combinatie van bestaande en nieuwe technieken wordt gewerkt en er bedrijfszaken bewust in vraag worden gesteld.

“Verder gaan we in de toekomst managers op onze verschillende diensten zetten. Zij worden dan verantwoordelijk voor de klanten en werknemers onder hun dienst”, aldus Stig Van Hauwermeiren. “Op die manier kunnen Greet Jacobs en ik, de twee leidinggeven binnen SalesUp, meer strategisch en pro-actief met klanten bezig zijn.”