Communicationwise heeft wereldwijd netwerk van taalprofessionals

communicationwiseTaal- en vertaalbureau  Communicationwise uit Deurle  maakt zich op om zijn vijftiende jaar in te gaan en friste bij die gelegenheid zijn logo en zijn website op.

“Het is een opfrissing die voor een nieuw elan zorgt”, zeggen de zaakvoerders Annemie De Backer en Michel Volckaert.

Communicationwise profileert zich als one-stop-shop voor vertaling, hertaling, copywriting, revisie en taalcoaching. De klanten van het bureau zijn bedrijven uit diverse sectoren zoals bouw, industrie, financiën, legal, human resources, marketing en fmcg.

“Door resoluut te gaan voor kwaliteit zijn we uitgegroeid tot de taalpartner van onze klanten”, geeft Annemie De Backer aan. “Rekening houdend met de taal en de specialisatie selecteren we voor elke opdracht de meest geschikte freelance taalprofessional uit ons wereldwijde netwerk. Dat is een absolute must, omdat een groot deel van de taalopdrachten belangrijke documenten zijn die on- en offline worden gepubliceerd. Het gaat onder meer om jaarrapporten, studies en boeken.

In het nieuwe logo staan de vrolijke kleuren, oranje en blauw, naar het zeggen van Michel Volckaert en Annemie De Backer voor de passie en energie waarmee ze hun klanten en taalpartners dagelijks bedienen. “De pennentrek symboliseert onze kwalitatieve en persoonlijke aanpak. De aaneengeschreven dubbele “m” in het logo wijst op onze rol als facilitator en bruggenbouwer.”
De nieuwe website omvat ook een gimmick in de vorm van een onmiddellijke hertaling die naast e brontekst verschijnt en zo de expertise van de taalsmeden toont.

Met de nieuwe huisstijl en website onderstrepen de zaakvoerders de waarden waar zij rotsvast in geloven: vakmanschap, flexibiliteit en een duurzame persoonlijke aanpak.