GENT – Dome Assistance,  sedert ruim 10 jaar een vaste waarde in de strikt gereguleerde wereld van de dienstencheque-ondernemingen, zet een volgende stap in haar digitaal traject. Een nieuwe app maakt de communicatiestromen tussen klant, huishoudhulp en kantoor gemakkelijk en efficiënt en concentreert de administratieve verrichtingen in een gebruiksvriendelijk instrument.

De voordelen van de nieuwe gelanceerde app zijn legio: gemakkelijker communicatie tussen alle betrokken partijen, tijdwinst, en ruimte voor nog betere kwaliteitsbewaking en geïndividualiseerde coaching. De app zorgt er voor dat klant, huishoudhulp en kantoormedewerker elektronisch toegang hebben tot alle administratieve documenten. Met één klik vindt de klant de samenwerkingsovereenkomst en de algemene voorwaarden en vindt de huishoudhulp zijn/haar arbeidscontract en arbeidsreglement.

Nog vernieuwender is de manier waarop deze app communicatie mogelijk maakt tussen alle betrokken partijen. Erika Tuypens, zaakvoerder en oprichtster van Dome Assistance, licht toe: “Al sinds de oprichting gaan we voor kwaliteit en innovatieve automatisering van de bedrijfsprocessen, dit alles vanuit het perspectief de samenwerking, zowel voor de klanten als voor elk individueel personeelslid, optimaal, gemakkelijk en vloeiend te laten verlopen. Het bundelen van alle communicatie in deze bijzonder gebruiksvriendelijke app maakt veel getelefoneer of sms-verkeer overbodig. Niet dat de telefoon wordt uitgeschakeld, integendeel. We behouden onze telefonische permanentie die steeds minder voor administratieve doeleinden wordt gebruikt maar wel om gepersonaliseerde oplossingen aan te bieden. Immers, de kantoormedewerkers, die in de zijlijn alles opvolgen, kunnen meer en beter inspelen op de noden die blijken uit dit digitale verkeer. De tijdswinst die vrijkomt door het centraliseren van alle communicatie, biedt dan ook meer ruimte om vervangingsregelingen te treffen, tevredenheidspeilingen te doen, medewerkers te coachen en de kwaliteitsbewaking nog stipter op te volgen.”

Doorgedreven automatisering

Dome Assistance, met hoofdzetel Lochristi, is een erkende dienstencheque-onderneming die opgericht werd in 2006. Kwaliteit en continuïteit zijn de missies waar dit bedrijf voor staat. De regionale aanwezigheid zorgt voor een optimale schakel tussen klant en huishoudhulp. Respect en vertrouwen vormen een rode draad in de  dienstverlening. De doorgedreven automatisering garandeert dat ‘de mens’ hetzij als klant, hetzij als medewerker, een cruciale plaats inneemt.