TEMSE – Event Connect biedt al vijf jaar lang ondersteuning aan bedrijven bij de organisatie van hun evenementen. Om dat te vieren lanceert de onderneming uit Temse een nieuwe website en brengt zaakvoerder Marjan Van den Eynde een persoonlijk bezoekje aan al haar klanten. 

Event Connect neemt de organisatie van allerhande evenementen op zich, gaande van opendeurdagen, een klantendag, een personeelsevent, enzoverder. Dat doet de onderneming voornamelijk voor beroepsverenigingen, ziekenfondsen, overheidsinstanties en kmo’s. 

“Ik stel met plezier vast dat er ondertussen al heel wat trouwe klanten zijn. Dat geeft natuurlijk veel vertrouwen”, legt Marjan Van den Eynde uit. “Al vijf jaar lang is Event Connect bovendien een éénmanszaak. Dat geeft me de mogelijkheid om heel flexibel in het verhaal van mijn klanten mee te gaan. Zij hebben voortdurend eenzelfde aanspreekpunt en dat appreciëren ze.” 

De schakel 

Ook de komende jaren wil Marjan Van den Eynde die persoonlijke dienstverlening blijven bieden. “Ik wil alle projecten zelf blijven uitvoeren en op ieder event persoonlijk aanwezig zijn om bij te sturen waar nodig. Op die manier blijf ik ook voeling houden met de cateraars, artiesten, hostessen en technici. Zij maken deel uit van een onmisbaar netwerk waarmee ik een hele goede band heb. Samen met mij hebben ze een groot aandeel in het succes van een evenement. Ik ben daarbij de schakel in het hele verhaal.”