GENT – Met een inspirerende productcampagne serveert interactief bureau Gents de plantaardige producten van Alpro in Frankrijk en Spanje. Op een frisse en verrassende manier toont Gents dat gezond eten ook heerlijk én gevarieerd kan zijn.

Gents kreeg de opdracht om Alpro’s aanbod aan plantaardige alternatieven voor yoghurt in Frankrijk en Spanje te introduceren en op hetzelfde moment de awareness voor het merk te boosten. Om deze doelen te verwezenlijken, maakte Gents een televisiespot die de basis vormde voor een digitale toolkit. Zo bereikt Alpro niet alleen veel kijkers, maar ook de juiste consumenten. Daarvoor transformeerde Gents de TV-spot in bite-size stukjes content, die plantaardig genot toevoegen aan je social feed.

De TV-spot zet de smakelijke mogelijkheden van het plantaardige aanbod in de spotlight. Vanuit het perspectief van de Alpro-pot ontdekken kijkers hoe het ‘plantaardige’ perfect kan passen in hun dagelijks leven. Ideaal om van te genieten tijdens drukke ochtenden en gezellige avonden, uit grote of kleine potten.

Door de Alpro-producten te tonen in kleine en alledaagse keuzes, maakt Gents de plantaardige mogelijkheden van Alpro zeer tastbaar én toont dat gewoontes veranderen nog nooit zo makkelijk én lekker was!