BRUSSEL – Op een gesmaakte officiële zitting in Brussel heeft de BMA (de Belgische Marketing Associatie) een aantal prominente leden de titel van Master Marketeer toegekend, op basis van bewezen diensten voor het vak en hun marketing gedreven aanpak op het terrein. Ignace Heyman van Lotus Bakeries glunderde bij de cérémonie protocolaire.

Ignace Heyman is ‘extra muros’ coo bij Lotus Bakeries en maakt als dusdanig ook deel uit van het executief comité. Het grootste deel van zijn carrière was hij aan de slag bij dezelfde werkgever waar hij gestaag op de ladder klom. In het verleden hielp hij in het Franse Comines de plaatselijke fabriek van Lotus France aansturen.

Ignace Heyman noemde zich aangenaam verrast én doodgelukkig met de onderscheiding van Master Marketeer, een eretitel waar wel meer marketeers of kaderleden op azen. “Ik heb het geluk gehad dat ik bij Lotus sterke producten in de markt mocht helpen zetten, en dat met rondom mij een bijzonder goed team van medewerkers”, aldus Heyman bij het ontvangen van de trofee. “Lotus is een nuchter bedrijf -voetjes op de grond- maar wel een met een grote droom. We willen met onze kleine koekjes nog altijd de wereld veroveren en zullen er ook alles aan doen. En als u het aan mij vraagt: ja, het kan.”

In zijn slotwoordje bedankte Heyman ook nog zijn ceo Jan Boone voor de geboden kansen.