ANDERLECHT_large_HD_blanc_thumb_169_1474618271_1474618272_224_126shar_c1De bekroning van de campagne ‘Boost your Business’ vond op zondag 25 september plaats, tijdens de voetbalcompetitie waarbij RSC Anderlecht en KVC Westerlo het tegen elkaar opnamen. Het logo van BNP Paribas Fortis dat gebruikelijk de truitjes van Sporting siert, maakte plaats voor het logo van Intro Fashion Store, een modezaak die verschillende merken aanbiedt en vestigingen heeft in Wetteren, Denderleeuw en Asse.

Vijfenveertig wedstrijddagen, meer dan 1.000 kandidaten, bijna 103.000 stemmen per sms en ruim 1,4 miljoen likes, shares, videoviews, tweets en comments op de Facebook- en LinkedIn-pagina’s: de belangstelling voor de derde editie van de ‘Boost uw Business’-wedstrijd overtrof alle verwachtingen.

Het derde luik van deze belangrijke, innovatieve wedstrijd, die draait om ondernemerschap, merkbekendheid en sportsponsoring, is het resultaat van een samenwerking tussen de teams van BNP Paribas Fortis en die van RSC Anderlecht. Bij de derde ‘Boost uw Business’-editie kwam Intro Fashion Store als grote overwinnaar uit de bus.

De kledingzaak was eerder reeds eerder tot winnaar voor de provincie Oost-Vlaanderen verkozen, maar mocht voor de wedstrijd Anderlecht-Westerlo de plaats innemen van de historische sponsor van paars-wit. Intro Fashion Store zag zijn merk niet alleen op de officiële shirts van de spelers prijken, maar ook op de reclameborden rondom het voetbalveld.

Intro Fashion Store won daarnaast ook nog een mediacampagne ter waarde van 10.000 euro bruto a om zijn lokale naamsbekendheid te vergroten. Bovendien bezorgde BNP Paribas Fortis de supporters van de modezaak eveneens een onvergetelijke ervaring. De bank reserveerde voor hen immers 60 plaatsen in het stadion waarvan er 11 bestemd zijn voor kinderen die, als Player Escorts, aan de zijde van de spelers de grasmat mochten betreden net voor de aftrap. En om al die genodigden van Intro Fashion Store naar het Constant Vanden Stockstadion te brengen, legde BNP Paribas Fortis ook nog een autocar in.

“Het is een ongelooflijke prijs die onze activiteit, uit een commercieel oogpunt, een enorme boost zal geven. Dankzij de extra reclamecampagne zullen we bovendien de link kunnen leggen tussen onze drie fysieke winkels en onze nieuwe webshop”, vertelt een enthousiaste Sammy Floru, zaakvoerder van Intro Fashion Store. De nieuwe shirtsponsor bracht Anderlecht wel weinig geluk: het team liep tegen rode lantaarn Westerlo zijn eerste nederlaag van het seizoen op.