SCHELLEBELLE – Lingeriebedrijf Van de Velde is tijdens de allereerste Belgian Fashion Awards met Marie Jo in de prijzen gevallen. Het lingeriemerk versloeg 23 andere Belgische topmerken in de race om het favoriete modemerk van België te worden.

Dankzij de steun van het Belgische publiek mag Marie Jo een jaar lang de titel Fashion Brand of the Year dragen. Voor Van de Velde is deze Award een erkenning voor de kracht en wereldklasse van het lingeriemerk Marie Jo.

“Dat we deze Award mee naar huis mogen nemen is een erkenning voor onze passie en hét bewijs dat we kunnen rekenen op een schare trouwe fans. De Marie Jo vrouwen zijn wel degelijk sterke powervrouwen, die hun stem laten gelden”, zegt Lieve Vermeire, Brand Design Manager van Marie Jo.

Al sinds de oprichting van het merk in 1981 probeert het Oost-Vlaamse bedrijf met Marie Jo vrouwen te inspireren en hun zelfbeeld te versterken aan de hand van verleidelijke en verfijnde Belgische lingerie. Met de unieke combinatie van subtiele designs en de perfecte fit weet Marie Jo wereldwijd steeds meer vrouwen te overtuigen in de paskamer.

Ook Erwin van Laethem, ceo van Van de Velde is trots: “Resoluut kiezen voor wat je consument verlangt, met een product dat er fantastisch uitziet, maar tegelijk ook comfortabel zit en perfect past, het is een bewezen succesformule. Ik wil alle Marie Jo fans heel erg bedanken voor hun steun en draag deze Award dan ook op aan hen.”