AALTER – Op vrijdag 2 februari en zaterdag 3 februari gooit Meat&More zijn deuren wagenwijd open tijdens de zelf georganiseerde jobdagen. Met de campagneslogan “Graag een job op maat?” wil het bedrijf enthousiaste kandidaten aantrekken. Het Aalterse voedingsbedrijf met winkelformules Buurtslagers en Bon’Ap, is sterk op zoek naar verschillende profielen: van schoolverlaters tot experten, iedereen is welkom.

“Sinds we in 2016 de Talent Mobility Award wonnen, zetten we in op de juiste mensen op de juiste plaats”, vertelt verantwoordelijke Mens & Organisatie Mieke Ally. De groep ontving toen de trofee van toonaangevend HR-bedrijf Ascento voor haar jarenlange inspanningen op het vlak van talentontwikkeling. “Bij Meat&More staat een job op maat voorop”, aldus Mieke Ally. “Dus vragen we ook toekomstige sollicitanten om ons te laten weten wat zij verwachten en waarin wij hen tegemoet kunnen komen.”

Dat Meat&More investeert in haar medewerkers staat ook op de website te lezen: “We maken afdelingshoofden tot coaches en laten productiemedewerkers vlinderen: tijdelijk fladderen naar buurfuncties.” Daarnaast investeert Meat&More in een uitgebreid opleidingsaanbod en staat de groep bekend om haar open communicatiecultuur: “Bedrijfsleider Geert Ally bijvoorbeeld eet ’s middags gewoon in de eetzaal, samen met de rest van het bedrijf”, gaat Mieke verder. “Respect en openheid vinden we belangrijk op elk niveau.”

Meat&More is een snelgroeiend voedingsbedrijf gespecialiseerd in vlees. De hoofdzetel van het bedrijf ligt in Aalter, waar de productie, logistiek en administratie zijn gecentraliseerd. Daarnaast heeft Meat&More twee winkelformules – Buurtslagers en Bon’Ap – met meer dan 150 verkooppunten in heel Vlaanderen. In totaal werken er ruim 1.100 mensen bij de groep Meat&More.