_MG_7834Fabienne Van den Haute (foto) uit Nazareth werkte vijftien jaar in leidinggevende functies in de farmasector en de FMCG-foodsector en richtte vorig jaar Moodmanagement op. Mood staat daarbij voor “mogelijkheden ontwikkelen, onder de aandacht brengen en doorstromen.”

Ze richt zich voornamelijk op KMO’s die HR-support nodig hebben op het vlak van leiding geven, met als doel tevredenheid en optimale productiviteit voor allen die dagelijks aan de bedrijfsdoelstellingen werken. “Ik reik sleutels aan om op dat vlak tot resultaat te komen”, zegt ze. “Daarnaast bied ik ook salestrainingen aan waarin het accent meer ligt op het maken van verbinding met de potentiële klant dan op het onmiddellijke verkoopsucces.”

Moodmanagement kondigt nu aan dat het aanbod voort is uitgebreid met een “stressless workshop”. “Vaak kreeg ik de vraag van mijn klanten naar nog meer verdieping rond het hanteren van hun stressniveau”, zegt Fabienne Van den Haute. “Dat heeft me gebracht tot die dagworkshop  waarin ik de stressfactoren van de deelnemers in kaart breng en hen inzichten, tips en technieken meegeef om de stress niet negatief te laten doorwegen. Na deze workshop kijken ze anders naar de werklast, maar blijven ze op een gezonde manier de baas over het werk.”

Voorts heeft Moodmanagement ook voor advies, coaching en training de erkenning ontvangen van KMO-portefeuille. Dat betekent dat kleine en middelgrote ondernemingen op het volledige aanbod van het bedrijf tot 40% subsidie kunnen ontvangen.