Het Gentse reclame- en communicatiebureau Gents mag de relancecampagne van Vliegtickets.be begeleiden op de Belgische markt. Het is een mooie opsteker voor het management onder leiding van Tim Helsen en van Leen Van der Mijnsbrugge. Gents is een full service onafhankelijk, gepassioneerd en eigenzinnig interactief communicatiebureau. Met een team van onbevreesde en open-minded digital natives wordt gestreefd naar  duurzame relaties op te bouwen tussen merk en consument. Daarbij geloven we in de kracht van interactieve communicatie en vernieuwende ervaringen, heet het.

Vliegtickets.be is één van de grootste vliegtickets- en reisdealwebsites in België. Het merk is op zoek naar meer naambekendheid, naar meer interactieve communicatie met de klant en naar meer visibiliteit in de zogenaamde sociale media. De vakkennis en de creativiteit van het team van Gents moet het daarbij helpen. Vliegtickets.be heeft daarvoor een belangrijk maar niet nader genoemd budget vrij gemaakt. Vanuit een local-meets-global strategie wordt in eerste instantie gefocust op het activeren van de Belgische social community.  Naast de strategie zal Gents ook instaan voor meer relevante content voor de Belgische doelgroep.

Om de herkenbaarheid en top-of-mind awareness van het merk te verhogen, brengt Gents straks ook een brand mascotte tot leven die als echte travel buddy reislustigen moet helpen inspireren.