Profacts uit De Pinte heeft een nieuwe managing director aangesteld. Timothy Desmet en Stijn de Rammelaere, die het full-service marktonderzoeksbureau in 2006 in het leven riepen, hebben de fakkel doorgegeven aan Carine Vaeremans. Het duo blijft evenwel aan boord. “Ik neem deze uitdaging met veel vertrouwen aan om samen met een getalenteerde en dynamische ploeg verder te werken aan het succesverhaal van Profacts”, aldus Carine Vaeremans.

Carine Vaeremans startte haar loopbaan bij Unilever, waar ze ruim tien jaar lang ervaring in customer development, marketing en onderzoek opbouwde. Na haar functie als business unit manager beverages, was ze nog actief in een aantal toonaangevende bedrijven waaronder Panasonic Energy Europe, Leonidas, Research International, Synoyate en Friesland Campina. Daarnaast nam Carine Vaeremans binnen de Unie van Belgische Adverteerders het voortouw in het uitbouwen van het experience center shopper marketing.

Carine Vaeremans is heel gemotiveerd om dit nieuwe hoofdstuk een mooie invulling te geven: “Profacts kan terugblikken op tien jaar van sterke groei die voornamelijk te danken is aan een doorgedreven focus op de kwaliteit van de dienstverlening en de ontwikkeling van innovatieve onderzoeksmethodes. Samen met het hele team van Profacts blijft de tevredenheid van onze klanten een topprioriteit. We zullen ons de komende maanden verder toeleggen op advies rond succesfactoren voor klanten en de ontwikkeling van nieuwe, innovatieve technieken met het oog op de toekomst”.

Profacts beantwoordt management- en marketingvragen van grote Belgische en internationale bedrijven op basis van kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, datamining solutions en neuro research. Met 41 medewerkers boekte het bedrijf uit De Pinte vorig jaar een omzet van meer dan 5 miljoen euro.