Twee Gentse bureaus delen 20 inzichten over content marketing

visual-header2-1“Het kan en moet beter”,  was de conclusie van Antony Slabinck en Koen Denolf, CEO’s van respectievelijk online marketingbureau Invisible Puppy en contentadvertisingbureau The Fat Lady, toen ze de staat van content marketing in België bespraken. Content overstijgt in veel gevallen niet het niveau van de gemiddelde SEO-oefening, terwijl anderzijds zeer goede en overtuigende content eigenlijk niet genoeg publiek bereikt. De twee Gentse ondernemers besloten daar iets aan te doen met het opzetten van het seminar “20 thoughts before noon”.

Dat vindt op 27 oktober van 9 uur tot 13 uur plaats in plaats in de zaal Altar in Gent, in de Voskenslaan, in de nabijheid van het Sint-Pieters-Station.

“We willen aan e hand van inspirerende inzichten een stand van zaken maken rond content marketing én een antwoord bieden op de vragen die veel ondernemers en marketingverantwoordelijken zich erbij stellen”, zegt Koen Denolf.  “In ‘turbosessies’ van maximum tien minuten delen 12 sprekers hun inzichten – thoughts – en gaan ze samen met andere sprekers dieper in op de vraag hoe je jouw content naar een hoger niveau tilt. De Thoughts worden afgewisseld met korte antwoorden van maximaal één minuut van experts op praktische contentvragen.  Het is de bedoeling dat iedereen dadelijk met dat antwoord aan de slag kan.”

Alle specialisten van Invisible Puppy en The Fat Laday stelden voor het seminarie een indrukwekkend programma samen, dat de adverteerder die nu met contentmarketing bezig is, in staat moet stellen om zijn inspanningen meer te laten renderen. “We willen in drie uur content brengen van de bovenste plank”, zegt Koen Denolf nog. “Het geheel wordt gemodereerd en aan elkaar gebreid door Bert Van Wassenhove, die net een nieuwe versie uitbracht van zijn boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen’. We kijken ook heel erg uit naar spreker Ebele Wybenga, die met zijn boek ‘The Editorial Age’ een standaardwerk uitbracht voor de contentsector.”