TORHOUT – Projectontwikkelaar Vanhaerents, dat ingebed zit in de Artes Group (Zeebrugge), laat weten dat het zijn historische naam opgeeft en kiest voor een nieuw logo en nieuwe noemer. Het vroegere Vanhaerents gaat voortaan door het leven als CAAAP. 

De referentielijst van bouwprojecten waarmee Vanhaerents kan uitpakken, zowel in eigen provincie als in de rest van Vlaanderen en zelfs in het buitenland, oogt indrukwekkend. Om maar twee voorbeelden uit eigen provincie te geven: de geslaagde renovaties van het militair hospitaal in Oostende en van de historische Picanol gebouwen in Ieper.

Volgens algemeen directeur Stefanie Vanden Broucke toont de nieuwe bedrijfsnaam CAAAP beter de weg die het bedrijf wil inslaan naar de toekomst toe. “Wij zijn er helemaal klaar voor”, heet het. “We willen blijven vernieuwen en laten daarom onze huidige naam achter ons. We kiezen voor een nieuwe identiteit die past bij onze ambitieuze toekomstvisie. Daarom wordt Vanhaerents Development ingeruild voor CAAAP.”

CAAAP staat voor creators of triple-A places. “De 3 A’s definiëren onze projecten, maar ze zeggen even goed waar we als projectontwikkelaar voor staan”, aldus Stefanie Vanden Broucke. “Vol ambitie gaan we op zoek naar meerwaarde voor mens en omgeving, we hebben aandacht voor architectuur en maken onze projecten met een A-team van medewerkers. Vandaar dus drie maal A in onze nieuwe vlag. We krijgen een nieuwe identiteit, maar dat betekent natuurlijk niet dat onze manier van werken verandert. We zijn ervaren projectontwikkelaars die gesteund worden door de technische knowhow van Artes. Dat zetten we extra in de verf met onze nieuwe baseline: Dedicated Developers. CAAAP heeft een bouwteam in huis dat instaat voor het hele proces: van ontwikkeling over bouw tot oplevering en verkoop. Ook onze visie op projectontwikkeling blijft in essentie dezelfde. Op onze projecten ziet u voortaan een andere naam, maar hun DNA blijft ongewijzigd. Met sterke architectuur creëren we plaatsen waar het aangenaam is om te wonen en te leven. De omgeving is voor ons buitengewoon belangrijk. We geloven dat het juiste project op de juiste plaats een meerwaarde biedt voor de hele buurt.”

Meer marketing & strategie